20.4.2013
Letošní CSR summit, který se konal 16. dubna v pražském DOXu navázal svým programem na úspěšný loňský první ročník. Kromě zajímavých zahraničních řečníků zde vystoupili lídři českého odpovědného byznysu, podnikatelé, kteří se nebojí inovací a zástupci předních českých médií. Pořadatelem byla agentura Publicon, odborným partnerem Byznys pro společnost.
CSR summit 2013 nabídl účastníkům konference pět tematických panelů:
1. Udržitelnost jako globální téma
2. Vztahy firem v dodavatelsko-odběratelských řetězcích
3. Rodinné firmy v současném světě
4. Inovace jako příležitost pro české firmy
5. Média a udržitelnost.
Mezi řečníky konference vystoupili:
Jan-Willem Vosmeer, globální CSR manažer společnosti Heineken,
Florin Trandafirescu, generální ředitel Unilever ČR a SR,
Michaela Chaloupková, členka představenstva a ředitelka Divize nákup Skupiny ČEZ,
Radek Hovorka, finanční ředitel IBM pro střední Evropu,
Luděk Niedermaye, Deloitte ČR,
Ivan Dvořák, Innovation Leadership Agency
Karel Hvížďala, spisovatel
a šéfredaktor Hospodářských novin Petr Šabata.
Jako zvláštní host vystoupila také Miluše Horská, místopředsedkyně Senátu PČR, mezi jejíž témata dlouhodobě patří neziskový sektor a rozvoj sociálního podnikání v České republice.
Účastníky konference kromě jiného letos zaujal i catering, kterému organizátoři věnovali zvláštní pozornost. Podávalo se občerstvení pocházející od lokálních dodavatelů, pro které je kvalita surovin a dodržování tradičních postupů prioritou.
Na CSR summitu byly rovněž předány ceny vítězům první celoevropské CSR soutěže Europena CSR Award.
Zdroj a více informací naleznete na: www.csrsummit.cz, www.byznysprospolecnost.cz