autor: Kašparová Klára, Kunz Vilém
ISBN: 978-80-247-4480-3
formát: B5
vazba: V2
počet stran: 160
prodejní cena: 249 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz
Anotace:
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.
Reportování o společenské odpovědnosti podniků - Info na: http://www.muni.cz/press/books/reportovani
Faktory ovlivňující CSR reportování - Info na: http://is.muni.cz/obchod/baleni/63645
Společenská odpovědnost firem - http://www.grada.cz/spolecenska-odpovednost-firem_6917/kniha/katalog/